Intidar

Да упражним демократичното си право да не бъдем чути.

BBT – Светът Днес 30.10.08 (video)

На 30.10.2008 беше излъчено предаването на Анатоли Стайков „Светът днес“ по телевизия ББТ, в което взех участие аз. Темата на политическото предаване беше относно Близкия изток, Сирия, ролята на САЩ и Европа в района. С водещия дискутирахме и нападението на САЩ над Сирия, като има и добри видео материали. Предоставям ви двете части на предаването, като ще се радвам ако имате мнение да го споделите.

*Видео файловете започват едновременно, съжелявам за неудобството, но във Vbox7 така са настроени.Затова слагам линкове към файловете, натиснете съответната картинка.

**Ако ми кажете как да стане така, че да не тръгват автоматично,благодарен ще съм да ми кажете 🙂

Първа част

Vodpod videos no longer available.

Втора част

Vodpod videos no longer available.

14 responses to “BBT – Светът Днес 30.10.08 (video)

  1. Petyo ноември 11, 2008 в 3:22 pm

    Ей! Този съм го виждал наживо! Много яко :). В пустата чужбина обаче на филмчетата от Ви Бокс им трябват 1-2 часа да се свалят, така че по-сериозен коментар ще има малко по-късно. Инетерсно ми е ти ли ги потърси или те те набараха по някакъв начин? 🙂

  2. Ruslan Trad ноември 11, 2008 в 3:24 pm

    Не съм търсил аз 🙂 Все още не ме е ударила егоцентричната вълна хаха. Заради блога е, съгласих се и ей ме на :)не мога да ги кача в youtube заради дължината на филмчетата

  3. Petyo ноември 11, 2008 в 3:33 pm

    Остави си ги така, става бавно, ама проблема си е от мен 🙂 Иначе от първите четири минути съм доволен. Поне на мен ми изглеждаш спокоен, аз едва ли щях да бъда 😀

  4. Тихомир Тодоров ноември 11, 2008 в 8:02 pm

    Евала момче. Страхотен си 🙂

  5. Петьо (да, аз съм) ноември 11, 2008 в 8:33 pm

    Изгледах го цялото най-накрая 🙂 Мога само да кажа, че явно знаеш с какво искаш да се занимаваш и което е по-важното, вече го правиш и то добре 🙂 Само така! (и още едно плюсче, че за защити интернета :D)

  6. Ruslan Trad ноември 11, 2008 в 9:24 pm

    Не знам как да реагирам честно казано…не очаквах да ви хареса ,наистина.Но това ме радва, дано си е заслужавало предаването 🙂

  7. Ruslan Trad ноември 13, 2008 в 12:15 am

    готово оправих видеото 🙂

  8. Pingback: Важни публикации в блога « Ruslan Trad`s Blog~الصفحة البلغارية للشرق الأوسط

  9. Vladimir Dimov ноември 16, 2008 в 4:08 am

    Руси, поздравления за достойната позиция и хладнокръвното държание в студиото. Аз като един „бъдещ дипломат“ се радвам, че се интересуваш от международните отношения. В момента съм болен леко, но ще ти звънна тези дни като се оправя да поговорим на тези теми в удобно за нас време. 🙂 До скоро и успех!

  10. Pingback: Уточнение относно “религиозността” на блога « Intidar | Истината според мен.

  11. Pingback: Уточнение относно "религиозността" на блога – Intidar Blog

Вашият коментар