Intidar

Да упражним демократичното си право да не бъдем чути.

Честит ми рожден ден=)

С този постинг искам да благодаря на всички, които ми честитиха ден дена още в първия час. И още от сега благодарности на всички останали, без които няма да мога да продължа напред!

За поздрав си пускам песента „Мабрук“ (Честито!) в изпълнение на Саад Рамадан.

8 responses to “Честит ми рожден ден=)

  1. никола овчарски юни 30, 2010 в 12:58 am

    Честит рожден ден и от мен 🙂

  2. Мая юни 30, 2010 в 2:38 am

    Неееееееее, Руслане, не беше честно! Ама хич!
    Но всъщност е прекрасно! Ти знаеш ли, че и мама има рожден ден днес???
    Да сте живи и здрави, медени и маслени, казва едно традиционно старо българско пожелание! Пък и всички около вас!

  3. lammoth юни 30, 2010 в 8:48 am

    ЧРД!
    Днес много да пиеш и да се забавляваш и да не съм те видял по блоговете 😀 😛

    😛

  4. Петър Славов юни 30, 2010 в 3:10 pm

    Жив и здрав и много любов 🙂

  5. the_redline юни 30, 2010 в 7:33 pm

    🙂 Честит рожден ден и от мен! Здраве и късмет ти пожелавам, и възможност да си купиш останалото 🙂

  6. Ворце юли 1, 2010 в 11:40 am

    ейд ал-милад саид, садик! :))))
    Човек, да си жив, здрав и непоправим! 😉

Вашият коментар