Intidar

Да упражним демократичното си право да не бъдем чути.

Тероризмът и Facebook

Научих, че според израелските служби терористични организации набирали членове във Facebook. Веднага след първата мисъл в главата ми „идвам и аз!“, дойде и смехът.

Вероятно под „терористични“ организации имат предвид Хамас, Хизбула, или НФОП. Знаех, че Facebook е комерсиален и всеки научава неща за своите приятели, каквито той самият не е знаел.  За мен терористична организация е Ал Кайда примерно, всичко останало ме кара да се смея. Остава и фактът, че шефът на Facebook Марк Цукерберг е евреин и едва ли ще позволи подобни организации в своята социална мрежа.

hamas

Примерна група във Facebook в подкрепа на Хамас.

Според израелските служби много израелски граждани били арестувани, защото били вербувани от терористи. Сигурно тези израелски граждани са израелските араби. Е, ако не са араби…Израел трябва да поработи върху пропагандата си и начините да привлича нови съмишленици. Но без смехотворни изказвания, разбира се.

hezbullah and hamas

Вероятно това са вербувани терористи?

4 responses to “Тероризмът и Facebook

  1. май 19, 2009 в 12:36 pm

    “ За мен терористична организация е Ал Кайда примерно, всичко останало ме кара да се смея. “

    Значи Хизбуллах и Хамас примерно за теб не са терористични организации ! И т’ва което пропагандират не е тероризъм на верска основа , просто убиват за да се защитат защо и да не смесят малко оная част от исляма за неверниците и Алах .

    Мен пък това ме кара да се смея !

    А по статията , жалко ,че израелската армия не набираше доброволци чрез Facebook 😀 !

  2. Ruslan Trad май 20, 2009 в 1:47 am

    Всеки вярва в каквото иска.Аз определено не вярвам в думите на израелските служби.За мен Хамас и Хизбула не са терористи.Приеми го:)

  3. май 20, 2009 в 10:53 am

    Хаха няма как да го приема . Критерия дали някоя организация реализира верски тероризъм , не е нито израелските служби , нито американските или пък руските и т.н. , а самата и дейност и проявление ! Глупаво е ,че палестинците и арабите много се вайкат , но що се отнася до камъните в тяхната градина се почва- защита , ама те са слаби милите с камъни се бият, малки ракетки 0никой не може да уцелят !

    Дърпат ли вълка за опашката-дърпат ! Дават ли малката капка която прелива чашата дават. Убиват ли хора уж за свобода но и с религиозни призиви на уста – убиват !

    Ходи ми обяснявай дали са верски терористи или не ! Ха , а това ,че за твоя тип мислене не са -говори изцяло за тебе !

  4. Ruslan Trad май 20, 2009 в 12:56 pm

    Въпрос на възприятие.

Вашият коментар