Intidar

Да упражним демократичното си право да не бъдем чути.

Arabic woman eyes – източният начин на гримиране (галерия)

Ако се питате, защо не го постне това жена , а не аз, то аз имам два отговора -първо, че съм любител на красивото и второ – нямам жена автор 😀

Ето и снимките, които избрах от Ebeautyblog.com

31 responses to “Arabic woman eyes – източният начин на гримиране (галерия)

  1. man0l октомври 1, 2008 в 5:22 pm

    Джанън 🙂 Красавици са 🙂

  2. Amira октомври 1, 2008 в 11:52 pm

    И аз съм любителка на този начин на гримиране ( в индийски и арабски). Аз също се гримирвам така и бих казала, че целта на този начин е да се подчертаят очите….преобладава черния цвят непременно и винаги се използва кохл (молив за очи). Използват се предимно блестящи цветове. Много често златисто, зелено, розово, синьо. Да добавя също така, че е много важно формата на веждите да са в еднаква с формата на очите. Цветовете на червилата са винаги в по-светъл тон от очите.
    Според мен такъв вид грим прави погледа по-драматичен и подчетава красотата на очите. 🙂

    Мерси за снимките Ру! 🙂

  3. ruslantrad октомври 2, 2008 в 3:18 pm

    за нищо,Амира 🙂 Наистина този начин на гримиране е много красив ,а женските очи са едно от най-нежните неща,които човек може да види.

  4. боряна октомври 2, 2008 в 8:00 pm

    една приятелка каза: ако излгеждаш дори наполовина като някоя от тях, няма да ти е нужен дори гланц за устни 🙂

    :):)

  5. Lady Frost октомври 3, 2008 в 1:14 pm

    страхотни са!

  6. Svetlina октомври 4, 2008 в 1:45 am

    А нашият автор бръсне ли си веждите?

  7. ruslantrad октомври 4, 2008 в 1:08 pm

    Ако питаш за мен – не 🙂

  8. Ruslan Trad октомври 27, 2008 в 1:01 pm

    Недей, после кой ще пише интересен блог? 😉

  9. Мали декември 16, 2008 в 3:38 pm

    Прекрасни са! Жалко, че като цъкнеш върху някои от снимките, вместо да ги видиш в уголемен размер, попадаш съвсем другаде…

  10. saadet erol rushid януари 17, 2009 в 4:41 pm

    Tova e to4niat grim za vsyaka jena s harakter.Edna jena triabva da se grimira s vkus a ne da se capa s makiaj.Mrazia da vijdam jeni s mnogo losh grim.Molia vi jeni ako vie sami ne umeete da se grimirate ili go pravite losho po-dobre ne se grimirayte ili otidete na makioz.

  11. dala януари 18, 2009 в 11:01 pm

    Браво..красивото си е красиво….
    Ама това си е изкуство-да умееш да се гримираш добре,без да изглеждаш като напръщял травестит…за съжеление гранизата е много тънка и често дори и самите жени е привишават
    Точно грима е едно от нещата ,които първи са започнали да практикуват арабските народи -в едно с хубавата баня

  12. Червенокосата Вещица април 10, 2009 в 10:47 pm

    Аз съм голяма фенка на този тип гримиране. Благодаря за снимките, Руслане. Даваш ми много идеи :р

  13. Любомир май 14, 2009 в 5:01 pm

    Убийте ги с камъни! Как може да се гримират! Бързо слагайте забрадките….

  14. Ruslan Trad май 14, 2009 в 5:11 pm

    Много си забавен 🙂

  15. Любомир май 15, 2009 в 3:49 am

    Знам, ако ми плащаха щях да съм милионер вече. Ама толкова голям милионер, че щях да си купя Израел и да помогна на вас арабите да си върнете 😉

  16. Ruslan Trad май 15, 2009 в 10:28 am

    Ето това вече е добра идея:)

  17. stella май 21, 2009 в 9:15 pm

    страхотни са

  18. Sabina май 26, 2009 в 11:24 pm

    Акцентът на очите винаги е много важен за грима. М/у другото такива очи в България май си правят всички чалга звезди, просто отбелязвам. 🙂

  19. Ruslan Trad май 26, 2009 в 11:37 pm

    Така е 🙂 Но дали им отива…това е друг въпрос 😛

  20. Sima юни 23, 2009 в 7:53 pm

    За съжаление, (ами щото явно малко им завиждам 🙂 🙂 🙂 ) ще кажа, че хубостта им не идва от грима… ами просто са си хубави! И дори намацани с 3 тона грим, или изобщо без грим, пак ще са си хубави! Не гримът ме възхити, а красивите им очи, ама то с такива очи, и с 5 фереджета пак ще съблазнят всеки мъж, а ние европейките и голи няма да го докараме така, това е!

  21. patblansh юни 24, 2009 в 12:56 pm

    хората, които не разбират за какво става въпрос си казват…“защо са със забрадки и в същото време гримирани като проститутки“…
    едното няма нищо общо с другото, обаче и за двете им идва отвътре, чувстват се красиви по този начин.
    аз никога не бих се подредила така, въпос на вкус…цяло изкуство си е да се омажеш толкова. Има много красиви жени, но полагат страшни усилия да скрият естествения си чар, инвестирайки в козметичната индустрия….но щом ги влече 🙂
    определено са красиви, но са попрекалили

  22. Ruslan Trad юли 10, 2009 в 9:38 pm

    С над 4500 разглеждания, това е най-четената статия в блога 🙂

  23. Sara септември 5, 2009 в 1:14 am

    Ей Любомир или там както се казваш ти си бил мн умен бе..и в същото време се заблуждаваш,че си забавен.Какво общо има едното с другото,какво те засягат теб забрадките?Кви са тези тънки подигравки..ти не се грижи за арабите,ако чакаме ти да оправиш нещата и подобни хора на теб..пази Боже,по-добре да си е така..както се казва гледай си в канчето(ся да не взема да обиждам..4е за оправяне има нужда и още някъде..)

  24. Ruslan Trad септември 5, 2009 в 2:32 am

    Евала за коментара 🙂

  25. Sara септември 6, 2009 в 12:23 am

    Хах,мерси,можеби малко и аз бях груба,ама така де мн им се дразня на такива..като имат нещо против по-добре да не казват нищо,отколкото да се изказват грубо и с подигравки..писнало ми е от такива затворени мозъци..

  26. Kostadin декември 9, 2009 в 4:48 pm

    Думите са излишни 🙂 Ние гледаме повърхностно и не разбираме техните традиции и разбирания относно някои теми . За мен тези жени са прекрасни и се доказват в различни сфери на живота. Тук в България повече мислят с онази си … отколкото с главата си. Любо да те питам нещо – Гледайки тези красавици не ти ли напомнят на някои наши фолк певици и на жени от българския народ? Тук виждам арабските Софи Маринова , Глория и …… Разбира се като черти на лицето. Това доказва само едно : Българино знаеш ли корените си? Прочетете от кой край на света идват нашите прадеди и ще се засрамите от вашите крайно задръстени коментари. Ако някои се е засегнал да ме прощава, но уж сме толерантни към различните народности населяващи нашата държава, а се оказва че сме крайни расисти. Лека от мен и се подкрепяйте!!!

  27. Nadia Hamami февруари 5, 2010 в 1:00 am

    Da ne zabravyame, 4e arabkite sa mnogo krasivi jeni i bez grim.Prirodata mnogo e pomognala za rezultatite, oito vijdame na snimkite… Da dade Allah vsekimu takava hubost!

    • Saadet юни 30, 2010 в 12:03 am

      E i kakvo za zabradkite tia may sa rasisti a?Hayde malko respekt kam kulturata i religiata na horata,ednoto nqma ni6to ob6to sdrugoto.Nikoi ne izbira rod i rodina kogato se rajda nali.Haresva mi tozi tip grimirane,ne smqtate li 4e sa po zagada4ni jenite taka.MASHALLAH.

Вашият коментар