Intidar

Да упражним демократичното си право да не бъдем чути.

Няколко песни,подходящи за пътувания.Какво слушате вие?

Обожавам да пътувам (то кой ли не обича!) и музиката по време на цялото пътешествие е важна за мен. Така се отдавам на пътя, мога да мечтая. Защото един от смислите на пътуването е да помечтаеш.

Днес е неделя, ден за почивка, разходка в парка и планове за седмицата. Аз лично в неделя отделям време за себе си, структурирам дните си, задачите, дочитам някоя книга или просто се разхождам навън. Днес, като за неделя, ще си припомням някои пътувания. Ще споделя с вас част от песните, които обичам да слушам по време на път. Те не са подредени по значимост, просто така се случи. Надявам се да харесате поне някоя от тях.

Ще се радвам да споделите вие какви песни предпочитате, когато пътувате🙂 За някои колеги блогъри особено държа да разбера какво слушат на път (ако слушат изобщо), например Ламот, Настя, Йосиф Флавий, Циничният елф, Sky Mender, Янина.

David Gray – Babylon

Toto- Africa

David Gray – Sail Away

Sting – Desert rose

Lynyrd Skynyrd – Sweet home Alabama

Roy Orbison – I drove all night

Elissa – Ayshalak

Notis Sfakianakis – Giftissa mera

Chris de Burgh – Lebanese night

Roxette – Joyride

Kate Ryan – Voyage, voyage

Marc Lavoine & Christina Marocco- J`ai tout oublie

 

 

 

13 responses to “Няколко песни,подходящи за пътувания.Какво слушате вие?

  1. lammoth октомври 31, 2010 в 11:45 am

    😛

    Чудесна идея, Руслане. И аз като пътувам обичам на Изток, обичам да си припомням някои песни характерни за региона😛😀 Обичам келтската музика, перуанска, тевтонска, понякога метъл, различно. Ето ти например за страхотна келтска мелодия:

    Подобен тип музика харесвам най много😀

  2. lammoth октомври 31, 2010 в 11:49 am

    изтървах няколко думи горе. Не знам как се получава, сигурно съм се загледал в първото клипче повече отколкото трябва😛

  3. Ruslan Trad октомври 31, 2010 в 11:55 am

    Тевтонска? Я,това е интересно :))

  4. sky_mender ноември 1, 2010 в 11:00 am

    Ееее, страхотна идея! С удоволствие ще се включа, само не знам как точно ще си филтрирам избора. И в моя плейлист има една песен на Елиса🙂.

  5. weasell ноември 1, 2010 в 3:05 pm

    С най-голямо удоволствие ще се включа. Без музика не мога, особено на път. За съжаление не само я слушам, ами и я пея, като „пея“ е прекалено мила дума за дейността, която аз извършвам. Добре, че бързо се разминаваме с околните и прозорците се затварят плътно😀 .
    Поздрави!

  6. lammoth ноември 1, 2010 в 5:34 pm

    Специален превод за Скай:
    Заглавието на песничката е Ахла Дуня, в превод „Най-прекрасният свят“
    В припева се пее нещо като:
    О ти си най-прекрасният свят в който живях
    в очите ти виждам нощта, в която се влюбих

    или нещо подобно. Леле, май ми остана само разговорния арабски, дето го говорят по селата и пазарите.😦
    Аве, Руслане, трябва да ми намериш евтини курсове по арабски🙂, че хептем забравих този език. Срам е!😳 Ти си с връзките😛 Помагай!

    Аз никога не пея на глас, за да не ме бият.😛

    • Ruslan Trad ноември 1, 2010 в 6:18 pm

      Имам приятели/ки, които преподават🙂

    • weasell ноември 2, 2010 в 1:18 pm

      Аз съм храбра, затова пея, ама и аз може да си изпапам боя нейде, заради някоя песен. Но какво да се прави – изкуството изисква жертви. Дето се вика – знаете ли колко добре ми звучи в главата песента, ама нещо се губи по трасето… може би хубавото😀 Стигам до извода, че някой ме саботира…😀

  7. Pingback: Музика за изпът « Блогът на Янина

  8. Pingback: Презареждане в сряда « Vanya's Weblog

Вашият коментар

