Intidar

Да упражним демократичното си право да не бъдем чути.

Човек е човек, когато е на път

Идва есента, а аз се сещам за моите пътувания в Сирия, Турция, Гърция… Минавайки през моста на Истанбул, Анкара, надолу по крайбрежието на Адана и стигнем ли до Халеб.

Обичам да пътувам, да виждам нещо ново, да научавам. Не просто да стигна от точка А до точка Б. За мен това не е недостатъчно.

Всяка страна има своя специфика. Нещо, което я отличава от другите. Когато пътувам, гледам да намеря това характерно нещо, което би ме върнало отново. Най-верният ми приятел е камерата. С нея записвам всичко, което искам да оставя, като спомен или да споделя. И все пак, старата истина, че каквото си видял, не можеш да го предадеш, е вярна.

Почти винаги, когато пътувам слушам една мелодия, която ще споделя с вас.

kolaj 1

8 responses to “Човек е човек, когато е на път

  1. Pingback: Sham: Човек е човек, когато е на път - edno23.com

  2. Невена септември 5, 2009 в 3:36 pm

    Човек като че ли пътува, слушайки мелодията. Къде може да я намерим?

  3. Sara септември 6, 2009 в 12:38 am

    Ммм..чак на мен ми стана мило..и ме хвана носталгията,макар 4е се върнах преди седмица от Сирия.Ти от Халяб ли си?

  4. Sara септември 6, 2009 в 1:17 am

    Ахаа е значи от най-хубавия град,любмият ми🙂

  5. Ruslan Trad септември 6, 2009 в 1:50 am

    Прекрасен🙂 Имам няколко любими места, където обичам да пия чай и да слушам музика🙂

  6. Sara септември 6, 2009 в 2:07 pm

    Я сподели сподели🙂

Вашият коментар

