Intidar

Да упражним демократичното си право да не бъдем чути.

Аз в „Булевард България“ с Иван Бедров,19 юни

Второто ми участие в RE:TV мина добре според мен. Заедно с Християн Даскалов обсъждахме проблемите, свързани с АМ „Люлин“, изборните кампании и братя Галеви.

Vodpod videos no longer available.

more about „RE:TV„, posted with vodpod

3 responses to “Аз в „Булевард България“ с Иван Бедров,19 юни

  1. юни 23, 2009 в 1:44 pm

    Всеки народ си заслужава управниците!
    Аз и да имам възможност да гласувам не бих … и не защото не съм запозната с кандидатите , а по 2 основни причини.
    1 НИКОЙ не ми ГАРАНТИРА ,че гласът ми ще бъде отчетен правилно .
    2 изхожда от 1вото – преливането на гласове и купуването на гласове абсолютно продънват доверието ми .

    Моят глас едва ли ще промени мисленето на 2 млн пенсионери и незаконните действия на милион и половина турци . Системата е такава въпреки ,че не толерирам такъв вид мислене , но уви в момента фактите го провокират!

  2. Martin юни 23, 2009 в 1:54 pm

    Добре мина от гледна точка на това, чеговорихте гладко и не се притеснявахте – поздравления!

    Но за АМ Люлин не бяхте подготвени🙂

Вашият коментар

