Intidar

Да упражним демократичното си право да не бъдем чути.

Ухание на подправки

Първото нещо, с което свързвам Сирия е мирисът, уханието на прекрасните източни подправки. Когато остана сам и си спомням за пътуванията си на юг, образът на сергиите на сук „Хамидие“ изниква в главата ми. Подправките, идващи от целия Ориент, са толкова силни, че дори сега мога да ги усетя, на 2000 км. от Дамаск.

Пиша тези думи не само, защото искам да ви споделя чувство, а и защото по молба на Ган трябваше да кажа с какво свързвам Сирия. Надявам се, че съм задоволил любопитството:)

Правилата на блог играта са следните:

1. Намисляте си на кого да предадете щафетата – човек, който има блог
2. Питате го да напише коя е първата дума която му хрумва за дадена държава в света и играта започва.
3. Молите го след това да продължи играта като предаде нататък по същите правила.

Прехвърлям топката в Черната станция, от който искам да науча с какво свързва САЩ и Манол – за Испания.

3 responses to “Ухание на подправки

  1. Pingback: Блог игра - първата ми асоциация за Испания | Блогът на Манол

  2. Михаил юни 2, 2009 в 3:45 am

    В Сирия има доста различни миризми – гадно вонящия фул, който разкарват на колички из целия град, силния мирис на подправките и особено приятния аромат на жасмин. Дамаск определено се е запечатал в съзнанието ми като най-ароматния град, който някога съм посещавал като.

  3. GaN юни 2, 2009 в 9:01 am

    Задоволи ми любопитството🙂

Вашият коментар

