Intidar

Да упражним демократичното си право да не бъдем чути.

Евроизборите и параноята в Атака

Избори са. И когато идват винаги ни заливат с какви ли не послания. Посланието на партия Атака е ясно. Да се спре турцизацията на България, каквото и да значи това.

Смятах, че няма да пиша за тази реклама, защото ще се намеся в спора между турци и българи, но след потретен преглед, просто не се сдържах. Та искам да ви я покажа, макар, че може да сте я видели вече по телевизията.

Макар да не ми е ясно какво означава „турцизация“, т.е. не знам кое да гледам, като такова действия. Турците ли са станали повече? Или нещо друго, не знам, но на мен ми се струва, че са има впредвид да се спре „ислямизацията“ на България, не турцизацията. И тук вече не съм съгласен. Аз доказателства за ислямизация не виждам. Освен предизборна параноя, разбира се. Нямам против национализма. Напротив -много приятели са такива и не се срамувам от тях. Но…

…Но- не ми допадат кадрите, на които се виждат известни европейски места, като Биг Бен и Айфеловата кула в Париж, които се превръщат в джамии. Не ми допада, защото ми е леко обидно. Плюйте по турците, но по религията не е редно. Обвързаването на една религия с един единствен народ според мен е грешно, затова има толкова проблеми дори тук в България.

Факт е, че думи, като „турцизация“, „ислямизъм“, „антиислямисти“ и подобни, носят пари. Никой не може да ме убеди, че това не са най-ползваните думи в предизборни кампании, особено в Европа на десните. Наслагване на страх, че лошите мюсюлмани ще завземат Европа и цивилизацията отива на кино.

Всички десни партии използват този подход, защото в днешно време ислямът носи пари. Ако мразиш исляма, ти си готин. Друг въпрос е дали и в този случай хората ще гласуват за теб. Смятам, че дори и с тези възгласи, десните партии в Европа отново няма да направят нещо смислено. Дясно партия може да победи само в Израел, защото там има война. С популистки възгласи до никъде не се стига.

Все пак, ако не сте го направили, вижте клипа:

Vodpod videos no longer available.

9 responses to “Евроизборите и параноята в Атака

  1. خالد юни 1, 2009 в 1:14 am

    يعني تنئر بيضي , يا كتوب شي بالعربي او الانكليزي يا اما طلاع من راسنا شو الهدف من انك تشترك بمجتمع المدونات السورية وانت عم تدون بالروسي

  2. Ruslan Trad юни 1, 2009 в 12:07 pm

    يا أخي مافي داعي لكلام بذيء ،اشتركت بلمدونات السورية لأنني اكتب عن الوطن العربي وعن الشرق الأوسط و- اكتب بللغة البلغارية،شكراً

  3. خالد юни 1, 2009 в 1:28 pm

    اسف بعتذر
    حقك عليي

  4. Pingback: Недопустимо е да се обозначава една религия с една държава « Intidar

  5. димитър юни 19, 2009 в 3:38 pm

    ей мангал, вярвай ми, България няма да ви я дадем! Нито ще вземете нещо от Европа! Много европейски политици вече започват да разбират опасността идваща от ислямските имигранти, а турция както е тръгнало никой няма да я пусне в ЕС! Може да заблудиш повечето си приятелчета, но не и истинските българи като мен! Аз знам какво става в родопите, кърджали, разград, асеновград, добрич, шумен, сливен, ямбол! Ще ми изтриеш коментара, но знай, че вие не сте желани тук, нито вашата анти-човешка и кръвожадна „религия“ наречена ислям! исляма губи позиции! В Иран вече започват да се усещат анти-ислямски настроения, много от европейците си мислят, че там са някакви ултра фанатични ислямисти които по цял ден се кланят на алла, това не е така, повечето хич не ги интересуват скапания алла и педофила моамет!!! Дано иранците по-скоро се освободят от ислямското иго! Ние успяхме, дано и те успеят!

  6. Pingback: А ти, Яне, кои интереси защитаваш? « Intidar

  7. Nobilis Vir юли 6, 2009 в 4:00 am

    Мите, пий си лекарствата и не се меси в дискусии, които явно не са ти по умствените възможности. Единственото, което мога да ти кажа е още веднъж да прочетеш статията и да разбереш позицията на автора и едва тогава да подложиш закърнелия си мозък на някакви интелектуални напъни. Само лека подсказка, тъй като смятам, че е необходима: Авторът НЕ ИСКА да „взима“ България, за да му я „дадеш“.

  8. Димитър юли 7, 2009 в 12:44 pm

    Не съм съгласен, че няма ислямизация. Всички я виждат, целият континент е застигнат от този феномен. А турцизацията е отделен въпрос.

Вашият коментар

