Intidar

Да упражним демократичното си право да не бъдем чути.

Любим блог на политик или за липсата на политици-блогъри

Бях приканен от Манол да пиша за своя любим политически блогър в рамките на блог играта на Марфи и реших, че трябва да отговоря на предизвикателството.

Смятам, че е важно един политик да има страница, на която да има поне някаква форма на блог или място, чрез което избирателите да могат да са по-близо до избранника си. Това в Европа е практика, но в България все още няма много политици, които да подържат сайтове, където да общуват с подръжниците си. А ако имат, не са много интересни. Едно добро изследване относно политиците-блогъри – тук.

Интересно е, че повечето политически блогове за свързани с пародии, каквито са www.boikob.blogspot.com и www.gotze.net

Лично аз не съм следял всеки ден блоговете на родните политици, най-вече заради предубеждения. Имам все пак някои предпочитания сред тях.

4. Блогът на Николай Камов www.nikolaikamov.com

3.Блогът на Меглена Кунева www.blogs.ec.europa.eu/kuneva

2.Блогът на Мартин Димитров www.martindimitrov.com

1.Блогът на Минчо Спасов www.spassovm.parliament.bg

Това е от мен. Не съм фен на тези сайтове, защото не са ме грабнали с нещо конкретно. Ще продължавам да ги следя, като обещавам да имам наистина любим за в бъдеще.

Нека Мариян Карагьозов продължи играта, а също и Станислав🙂

One response to “Любим блог на политик или за липсата на политици-блогъри

  1. ssk май 31, 2009 в 11:07 am

    Ще видя какво мога да напиша. Благодаря!🙂

Вашият коментар

