Intidar

Да упражним демократичното си право да не бъдем чути.

Награда за Интидар на връх сирийския национален празник

Сирийската общност в България отбеляза националния ден на Сирия в хотел „Дедеман Принцес“. За тържеството бяха избрали Diamond Hall, една наистина прекрасна зала за подобни случаи.

Аз лично останах приятно изненадан от подготовката и организацията на празника. Имаше хубава украса, вкусна храна и разбира се- много хора. Приятно впечатление ми направи, че всички станаха на българския химн, а част от  украсата на залата бяха балони в цветовете на трибагреника.

След речта на посланика дойде и моментът, в който бях представен пред всички. Аз не знаех, че ще изляза пред 300 души, като част от тях бяха арабските посланици в България, но смятам, че не заеквах много:) Бях награден за активността си, за подръжката на блога, отразяване на новините от Газа и участията ми в телевизията. За мен това е огромна чест и искрено благодаря на сирийската общност за признанието.

2 responses to “Награда за Интидар на връх сирийския национален празник

  1. GaN април 20, 2009 в 2:45 pm

    Честито!

    Заслужаваш си я!

    Между другото, много добро впечатление ми направи описанието на залата, в която има и български символи. Това показва не само съхранението на родното, но и уважение към държавата, в която са.

  2. Ruslan Trad април 20, 2009 в 5:04 pm

    Мерси!
    За мен също беше приятно да видя това уважение, на снимката, където всички са застанали мирно е точно на българския химн.

Вашият коментар

