Intidar

Да упражним демократичното си право да не бъдем чути.

Мои опити в арабската калиграфия

Несполучливи, но все пак опитах🙂

10 responses to “Мои опити в арабската калиграфия

  1. billiemar февруари 25, 2009 в 12:02 pm

    Понеже арабския ми куца малко(тоест нищо не разбирам :))) ) мисля да си изкажа мнението като рисунък как изглеждат…Та, хич не са зле, само не връщай писеца като пишеш, карай все в 1 посока.🙂 Харесаха ми и се възхищавам на хората , които знаят арабски! Хубав ден!🙂

  2. Ruslan Trad февруари 25, 2009 в 12:24 pm

    Благодаря за съвета🙂

  3. fen февруари 25, 2009 в 12:45 pm

    Похвално, а какво означават?

  4. Ruslan Trad февруари 25, 2009 в 1:08 pm

    В арабската калиграфия почти винаги, освен ако не е поезия, се използват стихове от Корана.

  5. fen февруари 26, 2009 в 11:26 am

    Благодаря и простете невежеството ми:)

  6. GaN февруари 26, 2009 в 11:28 am

    И аз мога да се изкажа само визуално как изглеждат, защото славните години, в които говорих арабски свободно отминаха (сиреч, никога не е било)🙂

    Наистина изглеждат красиви. Искам да ме научиш🙂

  7. Ruslan Trad февруари 26, 2009 в 12:10 pm

    Не е лоша идеята, ама хич. В арабския форум, който организирам, мога да предложа подобна инициатива.

  8. Jaguar февруари 27, 2009 в 2:41 pm

    Най-много ми харесват първата горе вдясно и първата вляво. Не знам какво пише, но ми хрумва следното – в китайската и японската калиграфия има определени техники (дори да не се работи с четка), с които се постига удебеляване или изтъняване на линията, без при това да се прекъсва рисунъка. Подобна техника е съществувала и във викторианска Англия. Може да се постигне с писец, като се контролира положението на върха спрямо хартията. Сигурно има някакви книги по въроса – потърси.

Вашият коментар

