Intidar

Да упражним демократичното си право да не бъдем чути.

Facebook заплашва да изтрие профила ми,заради фен страница на Васил Левски

Вече два пъти, за три дни, получавам лични съобщения от администрацията на най-голямата социална мрежа Facebook, че създадени от мен материали  противоречат на политиката на сайта и акаунтът ми може да бъде изтрит.

Първото съобщение беше относно видео за Палестина, направено от мен и сестра ми. Линкът е към YouTube, тъй като Facebook може да изтрият файла. Смятам, че в него няма никакви материали, които са забранени и недопустими. Вие сами ще видите това. Ето и съобщението:

дата05 февруари 2009 00:27

Здравейте,

Ние премахнахме вашия клип „Free Europe…suffered Palestine (video from Bulgaria)“, качен на 3:06pm January 17th, 2009. Ние сторихме това, защото разбрахме, че вашето видео може да влючва материал, принадлежaщ на трета страна, защитен от авторското право, например видео клип или музикален съпровод.

If you are the copyright owner, or have permission from the rights holder to upload and distribute this material on Facebook, you may file a counter notice of alleged infringement by following the link below.

Please note that if you re-upload this video without filing a counter notice, or if you upload another video that infringes on the rights of a third party, our system will again remove the content. This could cause your access to the Facebook Video application to be disabled, or your Facebook account to be disabled.

Използваните материали са предназначени за общо ползване, както и музиката на Елиас Рахбани. Не бих направил нищо, ако то нарушава права -все пак уча право.

Второто съобщение е относно страница, направена от мен, която подтиквала към насилие и омраза. Искам да кажа, че подобно нещо, създадено от мен  не съществува. Може да видите страниците, които съм създал .

http://www.new.facebook.com/pages/Ad-Doha-Qatar/Al-Jazeera/14598182917

http://www.new.facebook.com/pages/Bab-al-Hara-/25036325562

http://www.new.facebook.com/pages/Disneys-Adventures-of-the-Gummi-Bears/27651207626

http://www.new.facebook.com/pages/Hristo-Botev/13496102113

http://www.new.facebook.com/pages/Malazan-Book-of-the-Fallen/26200002439

http://www.new.facebook.com/pages/SaladinSalah-al-Din/31321649248

http://www.new.facebook.com/pages/San-Benedetto-Ice-Tea/26213982898

http://www.new.facebook.com/pages/Shawarma-Mashallah/25313209609

http://www.new.facebook.com/pages/Taboule-Salad/13949473378

http://www.new.facebook.com/pages/The-Flintstones/19716144630

Facebook са изтрили страницата ми за Васил Левски. Да, това е страницата, която подтиквала към насилие. В нея имаше над 6 000 души фенове на Дякона. Ето и съобщението:

дата06 февруари 2009 21:57

Hello,

You created a Page that has violated our Terms of Use, and this Page has been removed. Facebook Pages are special profiles used solely for commercial, political, or charitable purposes. Among other things, Pages that are hateful, threatening, or obscene are not allowed. We also take down Pages that attack an individual or group, or that are set up by an unauthorized individual. Continued misuse of Facebook’s features could result in your account being disabled.

If you have any questions or concerns, you can visit the Terms applicable to Facebook Pages at http://www.facebook.com/terms_pages.php

The Facebook Team

Е, смятам, че е малко нередно да заплашват за махнат профила ми, защото съм създал страница за Левски. Все пак реших да напиша този пост, за да не се чудят приятелите ми във Facebook, ако ме няма в техните листове.

24 responses to “Facebook заплашва да изтрие профила ми,заради фен страница на Васил Левски

  1. Arrowsss февруари 6, 2009 в 11:49 pm

    Не съм много запознат с фейсбук, но наистина ли са изтрили група с 6 000 души… не може ли да поискаш да я върнат, като им обясниш че са направили грешка.

  2. Ruslan Trad февруари 6, 2009 в 11:50 pm

    Ами то е фен страница и имаше много хора, яд ме е!

  3. Петьо февруари 6, 2009 в 11:56 pm

    Ами не знам :S Като ги знам нашите 100% са напсували няколко пъти турците по коментарите, така че като нищо може да е това. Някои турски националист го е репортнал. 99% процента от групите правят такива нарушения и почти всички видеота се качват без някои да им е дал правото. Но другите не ги репортват. В единия случай си попаднал на турчин явно. В другия на гаден еврейн😦 И аз бях в групата за Левски. Да ги *** нещастниците.

  4. Ruslan Trad февруари 6, 2009 в 11:58 pm

    Направо съм бесен…толкова си харесвах тази страница. Имаше много хора, снимки и видео. Следях за псувни,нямаше до преди седмица.

  5. Nasta февруари 7, 2009 в 3:09 am

    Нали се сещаш, че за Турция, твоят сайт на Левски е все едно сайт на Осама за Щатите…какво очакваш от създателите на facebook като сигурно 100 милиона турци са се оплакали…

  6. sepuko февруари 7, 2009 в 10:36 am

    Това, че са изтрили страницата ти без да се обосноват не те ли кара да мислиш, че можеби facebook не е особено свободна услуга?
    Продължавайте да ползвате социални мрежи…Както виждате едни малки и незначителни хора от някакъв си сайт успяват да диктуват материалите достъпни на голяма група хора и това което ще се казва и кое не. Те вече ви контролират, хорица, решението е да се откажете от всякакъв вид социални мрежи.

  7. Стоян февруари 7, 2009 в 11:59 am

    Виждам, че и ти проявяваш интерес към ционистките престъпления в Палестина. Ами ще ти кажа само едно- създателят на фейсбук е еврейн, който обслужва интересите на своята каста като цензурира съдържанието на сайта си и предоставя свободно всякаква информация. Фейсбук няма нищо общо с големите интернет услуги що се отнася до организация и управление- рекламното място принадлежи на MS, решенията на екипа са на принципа „Ще отворя 5 рипорта за днес и ще изтрия всичко“ и т.н. Между другото ако ти се занимава тъй като учиш право можеш да опиташ да се обърнеш към фейсбук с искане да ти възстановят страницата на една историческа личност и национален символ, а ако не го изпълнят просто прочети terms of use и Хартата за правата на човека, подписана от много страни сред които България и САЩ.

  8. dala февруари 7, 2009 в 12:41 pm

    Така е Руслан……нищо не можеш да направиш за съжаление

    Това, че са изтрили страницата ти без да се обосноват не те ли кара да мислиш, че можеби facebook не е особено свободна услуга?

    именно…..

    Между другото ако ти се занимава тъй като учиш право можеш да опиташ да се обърнеш към фейсбук с искане да ти възстановят страницата на една историческа личност и национален символ, а ако не го изпълнят просто прочети terms of use и Хартата за правата на човека, подписана от много страни сред които България и САЩ.

    Това е идея…но изхода ме съмнява

  9. Ruslan Trad февруари 7, 2009 в 1:09 pm

    Няма да има ефект. Аз вече пратих писма до администрацията, но без резултат.

  10. lyust февруари 7, 2009 в 1:54 pm

    Пука им на тия каква страница трият.
    На твое място бих спрял да използвам facebook.

  11. Marsilius Patavinus февруари 7, 2009 в 4:00 pm

    привет!
    впрочем и аз наскоро бях информиран от екипа им, че съм качил в профила си текст, който не бил подходящ. и много умумвах, защото аз съм последният човек, който би качил нещо расистко или обидно…
    от прочетеното разбирам, че явно има и други изпарени от фейсбук. нашият общ познат мариан ми се оплака от същото, като го питах за съвет.

  12. dala февруари 7, 2009 в 6:07 pm

    Жалко….
    Marsilius Patavinus -аз точно затова и започнах да пиша тук…няма Върли расистки изказвания и Религиозни крайности…
    Убедена съм че и изтритото НЕ Е било в този дух…още повече-Левски…
    Все-едно Франция да трие всичко то Новата история на Алжир,защото е загубила войната и …дефакто националните герои на алжирците са потенциални френски убийци…..
    Како му е на нашият Левски…та да се обижда който и да било!?!?и да избива на погрешен национализъм

    Жалко за хората ,с които си бил в контакт там…ей така могат и да попаднат Наистина на манипулатори …защото който е тръгнал да чете и да се интерисува …е по-добре да пише и чете по такива места,където е явно и ясно и ТОНА е културен и неподвеждащ!

  13. Петьо февруари 7, 2009 в 8:39 pm

    Вижте обаче каква група има „I bet I can find 1.000.000 people who dislike BULGARIA“. Естествено направена от турчин. Сега ще я репортна да видя дали ще я махнат. Дано тоя го баннат вече. Едно е да не можеш да контролираш омразата в групата си, друго е да я правиш специално за тази цел. Който иска също да го репортне.

    http://www.facebook.com/group.php?sid=17b6605d24268b52e78d02b5d588b0be&gid=56233397808#/group.php?sid=9497c49c33a93d65b716829e92662ad6&gid=43201760484

  14. Ruslan Trad февруари 8, 2009 в 1:33 am

    Направена от турчин, а вътре само макя-им-донци.

  15. Стоян февруари 8, 2009 в 11:52 am

    Държа да се отбележи, че в тази група има няколко коментара на турци, които осъждат подобно поведение от техен сънародник. Като цяло турците са си националисти и отношението им към българи е малко защитно, но не защото ни мразят, а защото знаят, че тук хич не са харесвани. Когато видят, че не си някой малоумен БНСар или някво подобно лайно стават страшно дружелюбни и се опитват всячески да си говорят с теб, разпитват за България, разказват за Турция, търсят общи интереси и т.н. Що се отнася до макетата и един келяв сърбак в тая група аз отдавна подържам тезата, че Македония и западните покрайнини трябва да бъдат освободени със сила, а който не е доволен от това може да напусне границите на България. Конституцията трябва да бъде изменена и да се дава право само на етническо, но не и национално самоопределяне и наказанието за изказване от рода на „аз съм македонец, не българин“ да се третират срещу нападение срещу държавата и да се наказват със смърт.

  16. Ruslan Trad февруари 8, 2009 в 12:16 pm

    Сакън, защитниците на демокрацията ще те линчуват🙂

  17. Besim Dönmez февруари 8, 2009 в 5:49 pm

    Знам че турците в Турция не знаят за Левски. Но, няма начин националистически онлайн и офлайн групи да не реагират след като разберат че става дума за „балканска любофф“ спрямо турците.

  18. Гошо февруари 8, 2009 в 11:38 pm

    Руслане, Руслане. Аз съм Гошко, ако си ме спомняш. От даскало. Много поздрави и евала за хубавия блог.

    А не се ядосвай за това. Просто направи нов акаунт и нова група. Опитвай отново и отново, пък все някой ще научи. Или пък сложи коментар във Фейсбук, казващ на всички, че протестираш срещу това и се обоснови. Това би трябвало да оправи нещата.

  19. Стоян февруари 9, 2009 в 1:02 am

    Руслане, като чуя „защитници на демокрацията“ и веднага ми изплува асоциативната верига „САЩ-пропаганда-цинизъм“. Ако хора като тия са ми врагове благодаря на Господ, че ми е спестил усилието да обяснявам на някакви самозабравили се идиоти колко са ми противни🙂

  20. Владо февруари 12, 2009 в 5:41 pm

    На мен страницата на Левски си ми стои. Явно има много създадени страници

    http://www.facebook.com/home.php?ref=home#/pages/Vasil-Levski/33305821080

  21. Ruslan Trad февруари 12, 2009 в 5:58 pm

    Да, и на мен ми стои.Но моята страница беше първата за Левски,с най-много потребители,видео файлове и снимки.Затова ме е яд.

  22. Curious Facts март 10, 2009 в 9:50 pm

    Една успешна история поставила началото си от стаята в студентско общежитие. Прочетете за това до къде може да стигне човек, запознайте се с „най-младият в света „self-made“ милиардер“ със състояние на стойност около 1,5 милиарда долара.

    Ето още Любопитни факти за Facebook

  23. Pingback: Пак…не, по-скоро ОТНОВО за „независимостта“ на Facebook « Intidar|انتظار

  24. biosa март 9, 2010 в 3:50 pm

    spored mene tezi na facebooka sa palni kteteni mene vobste ne same predoprejdavali ami napravo me maxnaxa za poreden pat.obste namam dumi

Вашият коментар

