Intidar

Да упражним демократичното си право да не бъдем чути.

Един свеж ден на…Руслан Трад

И аз, наред с всички почитатели на Svejo.Net реших да напиша какво за мен е свеж ден. Не че е нещо особено, статиите, които прочетох са доста добри и направо завиждам на хората да техните свежи дни 🙂

За мен свежият ден минава в Монтана или Дамаск.Но най-много Монтана.Там се чувствам най-добре, когато съм извън София за два дни накрая на работната седмица. Събуждам се в 8 сутринта , взимам си душ и бързо излизам на чист въздух. Обикновено пия кафето си на бул. „3 март“, където има множество кафета със столове навън. Сядам и пия кафето си с вестник.

Четенето на пресата ми е любимо занимание . Колкото и невярни неща да се пишат, толкова и интересни има в тях. Обожавам капучино или виенско кафе. Разбира се свеж ден също включва компанията на приятелката ми, с която ходя в Монтана, изключване на телефоните , компютрите и един ден без никаква поща. През седмицата се изморявам много от всякаква техника. Омръзва ми от писма, от скайп ,от телефони, на които не искам да вдигам… Може би това се дължи на умората , която се натрупва през дните..

Кафето е един от стълбовете на моя свеж ден. Другият важен елемент е музиката. Обожавам това изкуство! Пускам си арабска музика по някой канал на сателита и се оставям на вълната. В един свеж ден за мен означава да върша НИЩО. Ако правя нещо, то ще прилича на всички останали дни.

Обичам да ходя на риболов. Около Монтана си имам любими места, имена не помня, знам как да стигна до тях. Излягам се и чакам. Риболовът според мен е най-доброто занимание за релакс. Когато може да се практикува, разбира се. Когато не може – пиша или рисувам. Много често в моя свеж ден присъства фентъзи литературата. зарибен съм много по този жанр и винаги, когато мога се отдавам на него.

Разходката сред природата най-много се връзва с представата ми за един свеж ден.Да вдишваш свежите аромати на дърветата, тревите , да се наслаждаваш на въдуха…идилия. За един ден, но да го има!

Свежият ми ден завършва с някой хубав филм пред телевизора, нещо прекрасно за пиене и включена нощтна лампа. Има още много неща, които мога да опиша за своя свеж ден, но те са толкова много, че няма да ми стигне мястото, а и вашето търпение 🙂 Затова чуйте една песен, с която показвам своя свеж ден, а ви поздравявам и вас!

5 responses to “Един свеж ден на…Руслан Трад

  1. Martin октомври 31, 2008 в 3:46 pm

    Идеята с изключването на техниката ми допадна.

  2. greenteambg.com октомври 31, 2008 в 9:01 pm

    Страхотен ден и песен. 🙂
    Успех!

  3. Ruslan Trad октомври 31, 2008 в 11:00 pm

    Благодаря на коментарите ви! 🙂 Пожелавам ви също да имате по един свеж ден всяка седмица и да го цените :)))

  4. Aleks ноември 7, 2008 в 7:29 pm

    Харесва ми кафенцето на картинката 🙂 За мен свежият ден включва едно кафе от Онда 😛 Пожелавам ти повече такива свежи дни!

  5. GaN ноември 8, 2008 в 8:47 pm

    Понеже отсъствах известно време, чак сега мога да коментирам.

    Много готина статия, позитивна и готина! Само едно не мога да разбера 😉 Защо не „нарочи“ трима да пишат също за техния свеж ден 😀

Вашият коментар

